Cum-cumpar - Stocuri, ... - becuri - benzi - tuburi - spoturi cu LED DiEnergy contact@dienergy.ro

Stocuri, Costuri si Livrare de Produse

Stocurile

 Stocurile produselor noastre  se actualizeaza pe site la intervale cuprinse intre 5 si 60 de minute, pentru a fi cat mai reale.  D'Energie EcoPoint SRL nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate in cantitatile solicitate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute.
In cazul in care produsele nu pot fi livrate, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate , dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor S.C. D'Energie EcoPoint S.R.L. fata de orice client in cazul livrarii necorespunzatoare sau a nelivrarii, este valoarea sumelor incasate de firma de la acest client.

Costuri si livrare de produse


Livrarea comenzilor in municipiul Bucuresti si alte localitati din tara e GRATUITA pentru comenzi mai mari de 150 RON.
Pentru comenzi sub 150 RON, se va factura separat si costul transportului in valoare de 15 RON (sumele sunt cu TVA inclus)
  • Livrarea comenzilor din showroom pe raza municipiului Bucuresti si in alte localitati din tara se poate face la solicitarea clientului cu plata transportului la destinatar.
  • Transportul gratuit nu se aplica comenzilor online facute de clienti care beneficiaza de alte conditii, reduceri si oferte speciale.

In cazul livrarii comenzilor de pana in 2000RON prin curier rapid, plata la livrare se face numerar, in lei, la valoarea din documentele fiscale primite. 

 Verificati produsele la ridicarea lor in prezenta delegatului  nostru, fiind obligatia dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la verificarea produselor.  S.C. D'Energie EcoPoint S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative si calitative care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea delegatilor.

Termenul de livrare obisnuit se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai instiintandu-va din timp despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a ne confirma livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda dvs. va fi depozitata in gestiunea Rezervari Clienti si se va percepe o taxa de depozitare de 1% / zi din valoarea comenzii.

Pentru mai multe informatii despre livrarea unui colet de produse prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid .