Cum-cumpar - Conditiile ... - becuri - benzi - tuburi - spoturi cu LED DiEnergy contact@dienergy.ro

Conditiile Returnarii Produselor

1.RETRAGEREA DIN CONTRACT SAU RENUNTAREA LA CUMPARARE - PERSOANE FIZICE

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: "Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile începând cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile de la solicitarea de retragere / renunțare / returnare.

Art. 14, Alin. 3 din aceeași lege mai sus menționata spune astfel: "Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcționării produselor."

Societatea noastră recomanda, pentru o desfășurare cat mai buna a procedurii de retur, păstrarea completa a ambalajului si accesoriilor cu care este însoțit produsul. Nu condiționam primirea produselor returnate de existent ambalajului, însă lipsa ambalajului si/sau ale accesoriilor ambalajului (spre exemplu suporți de siguranța / protecție din carton sau polistiren) poate duce la deteriorarea produselor datorata manipulării, caz in care nu se vor aplica dispozițiile cu privire la Returnare/Retragere. Lipsa accesoriilor produsului (spre exemplu cablu de alimentare/telecomanda, etc) va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus menționate.

Societatea noastră va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, însă nu mai târziu de 14 zile din momentul solicitării de retragere / renunțare / returnare. Returnarea contravalorii produselor se va face doar prin virament bancar, si doar după confirmarea returnării produsului/ coletului, precum si stabilirii eventualei diminuări a valorii produselor rezultata din manipularea acestora.

Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Înainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract".

Consumatorul trebuie sa formuleze o declarație/ cerere neechivoca formulata in scris de returnare a produselor pe care sa o trimită prin e-mail către societatea noastră la adresa: …………., sau fax:………….

Cererea / declarația de returnare a produselor trebuie sa conțină :

  • Datele consumatorului ( nume, prenume, adresa, număr de telefon, e-mail);
  • Datele facturii ( număr factura, data );
  • Starea produselor;
  • Motivul returnării produselor;
  • Data;
  • Semnătura.

De asemenea, va recomandam sa indicați contul bancar, cu toate datele necesare identificării Beneficiarului Plății, pentru returnarea banilor. Nu efectuam plăti prin Mandate Poștale sau orice alte modalități de transfer de bani !

O copie a acestei notificări (ce poate fi si tipărită de către consumator din emailul trimis / redactata de mana), trebuie semnata si atașata obligatoriu produselor ce urmează a fi returnate. Acest document trebuie atașat la produsele returnate astfel încât el sa fie vizibil fara a desface ambalajele produselor.

Returnarea produselor se poate face direct la adresa showroom-ului nostru central din Splaiul Unirii nr. 313, ICPE, corp MD5, Parter, Sector 3, Bucuresti, personal in timpul programului de lucru: Luni – Vineri: 09:00 - 18:00; Sâmbătă : 09:00 - 16:00 Tel: 0757077574, email: comenzi@dienergy.ro ;  prin curierat rapid  sau prin Posta Romana. Se vor primi la retur produsele transmise prin curierat si/sau Posta Romana, doar cele corect ambalate in colete, cu formularul de returnare semnat.

Returnările prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs.

Nu ridicam coletele expediate pe alta adresa, si nici coletele de la oficiile poștale.

In momentul sosirii coletelor cu retur, serviciul nostru specializat le va verifica daca respecta condițiile de returnare mai sus arătate (Existenta Cererii/declarației de returnare/ existenta ambalajului corespunzător etc). si acestea vor fi fotografiate si se va desface ambalajul pentru a verifica conformitatea stării produsului la recepție cu starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare. Orice inadvertenta intre starea declarata si stare constatata la recepție, duce la respingerea returului produselor.

In cazul in care ca se constata lovituri si manipulari defectuoase din punct de vedere fizic si tehnic, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi transmisa consumatorului. Constatarea va fi luata in considerare la stabilirea eventualei diminuari a valorii produselor.

2.RETRAGEREA DIN CONTRACT SAU RENUNTAREA LA CUMPARARE - PERSOANE JURIDICE

Dispozițiile OUG nr. 34/2014 nu sunt aplicabile persoanelor juridice. Societatea noastră isi rezerva dreptul de a formula condiții speciale de retur, conform celor de mai jos:

- perioada de 3 zile de la data intrării in posesie a produsului / produselor

- minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se dorește returnarea, cu condiția valorii cumulate a facturilor de minim. 10.000 de lei

- completarea formularului de retur in care se va menționa motivul returnării si contul IBAN (obligatoriu)
- produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri si aplica si condițiile de la PUNCTUL 3 din politica de retur)

- produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maxim 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur

In cazul in care nu se respecta condițiile mai sus menționate, singura metoda prin care se poate accepta returnarea este cu o penalizare situata intre 10% si 30%. Decizia de acceptare se va transmite intr-un termen de maxim 72 de ore de la cererea de retur.

Returnarea banilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata inițiala.

3.RETURNAREA PRODUSELOR IN AFARA PREVEDERILOR LEGALE

Produsele aferente unor comenzi care au depășit perioada de returnare se pot accepta doar cu o penalizare aplicata la valoarea de achiziție. Decizia de acceptare sau refuzare va fi transmisa intr-un termen de maxim 72 de ore de la cererea de retur. Valoarea penalizării va fi calculata in funcție de eventualele pierderi legate de o vânzare a produsului resigilat. Penalizarea va fi situata intre 10% si 30%. Termenul de returnare al băniilor in aceste cazuri este de 30 de zile.

4.RETURNAREA PRODUSELOR DEFECTE DE NOI

 Produsele defecte de noi declarate in termen de 2 zile de la recepționare se pot returna pe cheltuiala societății noastre, in cazul in care clientul nu se poate deplasa la sediul firmei. Acestea se pot înlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garanție. Retragerea din contract se poate face si ulterior predării produsului in regim normal de garanție, in condițiile legale in cazul persoanelor fizice sau contractuale in cazul persoanelor juridice.

Produsele susceptibile de nerespectarea condițiilor de garanție vor fi preluate in regim normal de garanție in vederea diagnosticării. In cazul in care se constata un defect de fabricație, se va proceda la finalizarea procedurii de retur. In cazul in care se constata o nerespectare a condițiilor de garanție si automat o nerespectare a Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014, se va proceda la diminuarea valorii produsului pentru readucerea la starea acestuia din momentul livrării.